loading...
از سیر تا پیاز
مهسا بازدید : 100 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
*سهم من، گردش حزن آلودی در باغ خاطره هاست

و در اندوه صدایی جان دادن که به من می گوید:


...

"دست هایت را

دوست می دارم"


*

آن زمانها کز نگاه خسته مرغان دریایی
وز سکوت ظلمت شبهای تنهایی
و هنگامی که بی او جان من چون موجی از اندوه میشد
قطره اشکی دوای درد من بود
این زمان آن اشک هم پایان گرفته
...
وان دوای درد بی درمان هم
ماتمی دیگر گرفته
آسمان میگرید امشب
ساز من مینالد امشب
او خبر دارد که دیگر اشک من ماتم گرفته
او خبر دارد که دیگر ناله ام پایان گرفته
او خبر دارد که دیگر ناله ام پایان گرفته

*
خدایا ....

گناهانم را نادیده بگیر ؛

همان گونه که دعاهایم را نشنیده میگیری ... !!!

*
از کسی که دلش گرفته نپرسید چـــــــــرا؟!!! آدمـا وقتی نمیتونن دلیلِ ناراحتی شون رو بگن دلشـــون بیشتـــــــــــــر مـــی گیــــــــــــره ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 2,935
  • بازدید کلی : 56,943
  • کدهای اختصاصی
    پاپ آپ دانلود نرم افزار ویندوز