loading...
از سیر تا پیاز

من

مهسا بازدید : 67 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
مدام گفتی خیالت تخت... من وفادارم!
و من چه ساده لوحانه خیالم را تختی کردم برای
........عشق بازی تو با دیگری......
مهسا بازدید : 101 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
*سهم من، گردش حزن آلودی در باغ خاطره هاست

و در اندوه صدایی جان دادن که به من می گوید:


...

"دست هایت را

دوست می دارم"


*

آن زمانها کز نگاه خسته مرغان دریایی
وز سکوت ظلمت شبهای تنهایی
و هنگامی که بی او جان من چون موجی از اندوه میشد
قطره اشکی دوای درد من بود
این زمان آن اشک هم پایان گرفته
...
وان دوای درد بی درمان هم
ماتمی دیگر گرفته
آسمان میگرید امشب
ساز من مینالد امشب
او خبر دارد که دیگر اشک من ماتم گرفته
او خبر دارد که دیگر ناله ام پایان گرفته
او خبر دارد که دیگر ناله ام پایان گرفته

*
خدایا ....

گناهانم را نادیده بگیر ؛

همان گونه که دعاهایم را نشنیده میگیری ... !!!

*
از کسی که دلش گرفته نپرسید چـــــــــرا؟!!! آدمـا وقتی نمیتونن دلیلِ ناراحتی شون رو بگن دلشـــون بیشتـــــــــــــر مـــی گیــــــــــــره ...
مهسا بازدید : 93 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

اذان مغــــرب به افق لبخنــــد ...! روزه ام را .. وقتی میشـــــکنم ! که نگاه تو .. اذانِ لبخنــــــد را .. گفته باشد...

مهسا بازدید : 106 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
نخستین روز مسابقات والیبال المپیک در گروه زنان با پیروزی تیم های ژاپن، روسیه، ایتالیا، چین، ایالات متحده و برزیل پیگیری شد.
دور مقدماتی مسابقات والیبال زنان المپیک 2012 لندن روز گذشته برگزار شد که 12 تیم شرکت کننده در دو گروه با هم به رقابت پرداختند.
تیم های ژاپن، روسیه و ایتالیا در گروه یک این مسابقات به ترتیب بر تیم های الجزایر، انگلستان و جمهوری دومینیکن غلبه کردند تا نخستین روز این رقابت ها را با کسب 3 امتیاز پشت سر بگذارند.
بدین ترتیب تیم های ژاپن، روسیه و ایتالیا با سه امتیاز به ترتیب در مکان های اول تا سوم جدول گروه اول زنان قرار گرفتند و تیم های بازنده شامل جمهوری دومینیکن، انگلستان (میزبان) و الجزایر در رتبه های چهارم تا ششم جدول این گروه جای گرفتند.
همچنین در گروه دوم نیز تیم های ملی والیبال چین، ایالات متحده و برزیل به ترتیب موفق به شکست حریفان خود صربستان، کره جنوبی و ترکیه شدند.
در گروه دوم نیز تیم های چین و ایالات متحده سه امتیاز شدند و در رتبه های اول و دوم این گروه قرار گرفتند و برزیل با کسب دو امتیاز جایگاه سوم جدول را از آن خود کرد. ترکیه نیز با کسب یک امتیاز از بازی برابر برزیل در جایگاه چهارم ایستاد.تیم های کره جنوبی و صربستان در رتبه های پنجم و ششم گروه دو مسابقات والیبال بانوان المپیک 2012 لندن قرار گرفتند.
بدین ترتیب از سه نماینده قاره آسیا در والیبال زنان المپیک در روز نخست دو تیم ژاپن و چین موفق به کسب سه امتیاز بازی شدند اما کره جنوبی در نخستین روز ناکام بود.
مسابقات والیبال مردان سی امین دوره بازی های المپیک 2012 لندن نیز از امروز یکشنبه آغاز خواهد شد که تیم های آرژانتین، استرالیا، بلغارستان، انگلستان، ایتالیا و لهستان در گروه اول و تیم های برزیل، آلمان ، روسیه، صربستان، تونس و ایالات متحده نیز در گروه دوم با یکدیگر رقابت های دور مقدماتی را آغاز خواهند کرد.

برنامه روز نخست دور مقدماتی مسابقات والیبال مردان المپیک 2012 لندن به وقت محلی به قرار زیر است:

گروه یک:

ساعت 9:30، انگلستان – بلغارستان 
ساعت 14:45، استرالیا – آرژانتین
ساعت 20، ایتالیا – لهستان

گروه دوم: 

ساعت 11:30، روسیه – بلغارستان
ساعت 16:45، ایالات متحده – صربستان
ساعت 22، برزیل – تونس

مهسا بازدید : 104 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
نخستین روز مسابقات والیبال مردان المپیک در حالی با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که تیم ملی والیبال مردان انگلیس (میزبان مسابقات) مانند تیم زنان این کشور در نخستین بازی مغلوب حریف خود شد.
دور مقدماتی مسابقات والیبال مردان المپیک 2012 لندن روز گذشته (یکشنبه) آغاز شد که 12 تیم شرکت کننده در دو گروه با هم به رقابت پرداختند.
تیم های آرژانتین، استرالیا، بلغارستان، انگلستان، ایتالیا و لهستان در گروه اول مردان با هم رقابت را آغاز کردند که میزبان (انگلیس) مانند تیم زنان این کشور در نخستین دیدار مغلوب حریف خود بلغارستان شد.
در این گروه تیم استرالیا نیز سه بر صفر مغلوب آرژانتین شد و لهستان نیز موفق به شکست سه بر یک ایتالیا شد.
در گروه اول و در پایان روز نخست رقابت ها تیم های بلغارستان، آرژانتین و لهستان با سه امتیاز به ترتیب در مکان های اول تا سوم جدول گروه ایستادند و تیم های ایتالیا، استرالیا و انگلستان نیز رتبه های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.
در گروه دوم نیز تیم های برزیل، روسیه و ایالات متحده به ترتیب با شکست تونس ، آلمان و صربستان و کسب سه امتیاز در مکان های اول تا سوم جدول ایستادند. صربستان، آلمان و تونس نیز با صفر امتیاز در جایگاه های چهارم تا ششم جدول این گروه قرار گرفتند.
یکی از ویژگی های روز نخست بازی های والیبال مردان المپیک شکست دو تیم استرالیا و صربستان که در مسابقات انتخابی توکیو موفق به راه یابی به بازی ها المپیک شدند، بود.

در ادامه مسابقات والیبال سی امین دوره بازی های المپیک امروز (دوشنبه) دومین روز مسابقات زنان با برگزاری شش دیدار برگزار خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

 گروه یک: 

ساعت 14:45، دومینیکن – روسیه 
ساعت 20، ایتالیا – ژاپن 
ساعت 22، انگلستان – الجزایر 

گروه دوم :

ساعت 9:30، چین – ترکیه 
ساعت 11:30، صربستان – کره جنوبی 
ساعت 16:45، ایالات متحده - برزیل

مهسا بازدید : 119 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

دومین روز مسابقات والیبال زنان المپیک با شش بازی پیگیری شد که تیم های چین ، ایالات متحده ، روسیه و ایتالیا با کسب دومین پیروزی، شش امتیازه شدند.
در نخستین دیدار روز دوم تیم ملی والیبال زنان چین به مصاف ترکیه رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.
در دومین بازی نیز صربستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که ملی پوشان کره سه بر یک بر نماینده اروپا غلبه کردند.
تیم های روسیه و ایالات متحده نیز در سومین و چهارمین بازی روز دوم به ترتیب و با نتایج سه بر یک بر جمهوری دومینیکن و برزیل غلبه کردند تا سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.
تیم ملی والیبال زنان ژاپن دیگر نماینده قاره آسیا در پنجمین بازی روز دوم به مصاف ایتالیا رفت که سه بر یک مغلوب این تیم شد.      

در آخرین بازی دومین روز مسابقات والیبال زنان المپیک 2012 لندن تیم انگلستان (میزبان) به مصاف الجزایر نماینده قاره آفریقا رفت و سه بر دو این تیم را از پیش رو برداشت تا نخستین پیروزی خود را کسب کند.      

بدین ترتیب تیم های روسیه و ایتالیا در گروه اول و تیم های چین و ایالات متحده در گروه دوم با شش امتیاز به ترتیب در مکان های اول و دوم جدول ایستادند.

جدول این رقابت ها در پایان روز دوم به قرار زیر است:

گروه یک :

1-روسیه 6 امتیاز
2-ایتالیا 6 امتیاز
3- ژاپن 3 امتیاز
4-انگلستان 2 امتیاز
5- الجزایر یک امتیاز
6- جمهوری دومینیکن بدون امتیاز

گروه دوم:

1-چین 6 امتیاز
2-ایالات متحده 6 امتیاز
3-کره جنوبی 3 امتیاز
4-برزیل 2 امتیاز
5-ترکیه یک امتیاز
6-صربستان بدون امتیاز  

امروز سه شنبه مسابقات والیبال مردان المپیک با شش بازی در دومین روز پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

گروه یک: 

ساعت 11:30، لهستان – بلغارستان 
ساعت 14:45، ایتالیا – آرژانتین 
ساعت 20، انگلیس – استرالیا 

گروه دوم :

ساعت 9:30، صربستان – تونس
ساعت 16:45، ایالات متحده – آلمان 
ساعت 22، برزیل – روسیه

مهسا بازدید : 88 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

دومین روز مسابقات والیبال مردان المپیک با شش بازی پیگیری شد که در مهمترین دیدار گروه دوم این رقابت ها قهرمان جهان (روسیه) در سه ست متوالی مغلوب برزیل شد.
در نخستین دیدار روز دوم گروه یک مردان تیم ملی والیبال بلغارستان قهرمان لیگ جهانی (لهستان) را سه بر یک شکست داد.
در دومین بازی نیز ملی پوشان ایتالیا سه بر یک آرژانتین را از پیش رو برداشتندتا نخستین پیروزی خود در این رقابت ها را جشن بگیرند.
تیم ملی والیبال انگلیس نیز در سومین بازی گروه یک به مصاف استرالیا رفت و در سه ست متوالی مغلوب این تیم شد تا تجربه دومین شکست در این رقابتها را به دست آورد.
در گروه دوم مسابقات والیبال مردان سی امین دوره بازی های المپیک صربستان سه بر یک تونس را شکست داد و تیم ملی والیبال ایالات متحده نیز در سه ست متوالی آلمان را از پیش رو برداشت تا در این گروه صدرنشین شود.
بدین ترتیب تیم های بلغارستان و آرژانتین در گروه اول و تیم های ایالات متحده و برزیل در گروه دوم مسابقات والیبال المپیک 2012 لندن به ترتیب در مکان های اول و دوم جدول ایستادند.

جدول مسابقات والیبال مردان المپیک 2012 لندن در پایان روز دوم به قرار زیر است: 

گروه یک :

1-بلغارستان 6 امتیاز
2-آرژانتین 3 امتیاز
3- لهستان 3 امتیاز
4- استرالیا 3 امتیاز
5- ایتالیا 3 امتیاز
6- انگلستان بدون امتیاز 

گروه دوم:

1-ایالات متحده  6 امتیاز
2- برزیل 6 امتیاز
3- روسیه 3 امتیاز
4- صربستان 3 امتیاز
5- تونس بدون امتیاز
6- آلمان بدون امتیاز  

امروز چهارشنبه یازدهم مردادماه مسابقات والیبال زنان المپیک با شش بازی در سومین روز پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

گروه یک: 

ساعت 9:30، جمهوری دومینیکن – ژاپن 
ساعت 11:30 ، الجزایر – روسیه 
ساعت 16:45، انگلستان – ایتالیا 

گروه دوم: 

ساعت 14:45، صربستان – ترکیه 
ساعت 20، ایالات متحده – چین 
ساعت 22، برزیل – کره جنوبی

مهسا بازدید : 86 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
سومین روز مسابقات والیبال زنان المپیک با شش بازی پیگیزی شد که در مهمترین دیدار گروه دوم این رقابت ها چین در سه ست متوالی مغلوب آمریکا شد.                                                                                                      در نخستین دیدار روز سوم  گروه یک زنان تیم ملی والیبال ژاپن سه بر صفر جمهوری دومینیکن را شکست داد.بازی های دوم و سوم این گروه بانتایج مشابه به اتمام رسید که در آن روسیه و ایتالیا به ترتیب بر الجزایر و بریتانیا غلبه کردند.                                                                                                                                         در گروه دوم نیز تیم های والیبال ترکیه و کره جنوبی با نتایج مشابه سه بر صفر به ترتیب بر صربستان و برزیل غلبه کردند.                                                                                                                                                     بدین ترتیب تیم های روسیه و ایتالیا در گروه اول و تیم های آمریکا و کره جنوبی در گروه دوم مسابقات والیبال المپیک 2012 لندن به ترتیب در مکان های اول و دوم جدول قرار دارند.                                                       

جدول مسابقات والیبال زنان المپیک 2012 لندن در پایان روز سوم به قرار زیر است:                                        

گروه یک:   

1-روسیه 9 امتیاز
2-ایتالیا 9 امتیاز
3- ژاپن 6 امتیاز
4-انگلستان 2 امتیاز
5- الجزایر یک امتیاز
6- جمهوری دومینیکن بدون امتیاز

گروه دوم:

1-آمریکا 9 امتیاز
2-کره جنوبی 6 امتیاز
3-چین 6 امتیاز

4-ترکیه 4 امتیاز
5-برزیل 2 امتیاز                                                                                            6-
صربستان بدون امتیاز                                                                                        امروز پنجشنبه مسابقات والیبال مردان المپیک با شش بازی در سومین روز پیگیری خواهد شد که برنامه آن به شرح زیر است:

گروه یک: 

ساعت 11:30، استرالیا – بلغارستان 
ساعت 16:45 ، لهستان – آرژانتین 
ساعت 22، انگلستان – ایتالیا 

گروه دوم: 

ساعت 9:30، صربستان – آلمان 
ساعت 14:45، روسیه – تونس
ساعت 20، برزیل – ایالات متحده 
مهسا بازدید : 189 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
سومین روز مسابقات والیبال مردان المپیک با شش بازی پیگیری شد که در مهمترین دیدار گروه دوم این رقابت ها تیم ملی والیبال آمریکا سه بر یک برزیل را مغلوب کرد تا شگفتی ساز والیبال المپیک 2012 لندن نام بگیرد آمریکا در دو بازی گذشته خود مقابل صربستان و آلمان هیچ ستی را واگذار نکرده بود.                                                 در نخستین دیدار روز سوم گروه یک مردان تیم ملی والیبال بلغارستان سه بر صفر استرلیا را در هم کوبید.بازی های دوم و سوم این گروه با نتایج مشابه به اتمام رسید که در آن لهستان و ایتالیا به ترتیب بر آرژانتین و بریتانیا غلبه کردند.                                                                                                                                                     در گروه دوم نیز تیم ملی والیبال آلمان در یک بازی نزدیک سه بر دو صزبستان را شکست داد و روسیه در یک بازی یک طرفه با نتیجه سه بر صفر مقابل تونس به پیروزی رسید.                                                                             بدین ترتیب تیم های بلغارستان و لهستان در گروه اول و تیم های آمریکا و برزیل در گروه دوم مسابقات والیبال المپیک 2012 لندن به ترتیب در مکان های اول و دوم جدول قرار دارند.                                                   

جدول مسابقات والیبال مردان المپیک 2012 لندن در پایان روز سوم به قرار زیر است:                              

گروه یک :

1-بلغارستان 9 امتیاز
2-لهستان 6 امتیاز
3- ایتالیا 6 امتیاز
4- آرژانتین 3 امتیاز
5- استرلیا 3 امتیاز
6- انگلستان بدون امتیاز 

گروه دوم:

1-ایالات متحده  9 امتیاز
2- برزیل 6 امتیاز
3- روسیه 6 امتیاز
4- صربستان 4 امتیاز
5- آلمان 2 امتیاز                                                                                                     6-تونس بدون امتیاز

امروز جمعه مسابقات والیبال زنان المپیک با شش بازی در چهارمین روز پیگیری خواهد شد که برنامه آن به شرح زیر است:                                                                                                              

گروه یک: 

ساعت 11:30، ژاپن – روسیه 
ساعت 16:45، انگلستان – دومینیکن 
ساعت 22، الجزایر – ایتالیا 

گروه دوم:

ساعت 9:30، برزیل – چین 
ساعت 14:45، ترکیه – کره جنوبی 
ساعت 20، ایالات متحده – صربستان

مهسا بازدید : 71 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
چهارمین روز مسابقات والیبال زنان المپیک در حالی با شش بازی پیگیری شد که تیم آمریکا در گروه دوم با شکست سه بر صفر صربستان عنوان صدرنشینی خود را در دور مقدماتی این رقابت ها قطعی کرد.
در دیگر دیدارهای روز چهارم گروه دوم مسابقات والیبال زنان المپیک، نیز برزیل سه بر دو چین را شکست داد و ترکیه نیز با همین نتیجه کره جنوبی را از پیش رو برداشت.
در گروه اول مسابقات والیبال زنان سی امین دوره بازی های المپیک 2012 لندن، روسیه سه بر یک ژاپن را شکست داد و انگلستان میزبان در یک بازی ضعیف سه بر صفر مغلوب جمهوری دومینیکن شد تا چهارمین شکست خود را تجربه کند.
تیم ملی والیبال زنان ایتالیا نیز چهارمین پیروزی خود را با نتیجه سه بر صفر در برابر الجزایر به دست آورد تا همچنان به عنوان یک مدعی در این دوره از رقابت ها مطرح باشد.
بدین ترتیب تیم های روسیه و ایتالیا در گروه اول و تیم های آمریکا و کره جنوبی در گروه دوم مسابقات والیبال زنان المپیک 2012 لندن به ترتیب در مکان های اول و دوم جدول قرار گرفتند.

جدول مسابقات والیبال زنان المپیک 2012 لندن در پایان روز چهارم به قرار زیر است:

گروه یک :

1- روسیه 12 امتیاز
2-ایتالیا 12 امتیاز
3- ژاپن 6 امتیاز
4- جمهوری دومینیکن 3 امتیاز
5- انگلیس 2 امتیاز
6- الجزایر یک امتیاز

گروه دوم:

1- آمریکا 12 امتیاز
2- کره جنوبی 7 امتیاز
3- چین 7 امتیاز
4- ترکیه 6 امتیاز
5- برزیل 4 امتیاز
6- صربستان بدون امتیاز
  

امروز شنبه 14 مردادماه مسابقات والیبال مردان المپیک با شش بازی در چهارمین روز دور مقدماتی پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

گروه یک: 

ساعت 11:30، انگلستان – لهستان 
ساعت 14:45، استرالیا – ایتالیا 
ساعت 20، آرژانتین – بلغارستان 

گروه دوم:

ساعت 9:30، آلمان – تونس
ساعت 16:45، روسیه – ایالات متحده
ساعت 22، برزیل – صربستان 

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 441
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 521
  • بازدید ماه : 521
  • بازدید سال : 3,329
  • بازدید کلی : 57,337
  • کدهای اختصاصی
    پاپ آپ دانلود نرم افزار ویندوز