loading...
از سیر تا پیاز
مهسا بازدید : 362 چهارشنبه 13 تیر 1403 نظرات (0)
دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو ...تاریخ: شنبه 10 مرداد 1388 - 19:30 عنوان: من نمی تونم ارضا بشم!!! شرح موضوع : سلام میخواستم ازتون تشکر ...تاریخ: شنبه 10 مرداد 1388 - 19:30 عنوان: من نمی تونم ارضا بشم!!! شرح موضوع : سلام میخواستم ازتون تشکر ... خانواده برتراین موضوع تو روحیه ام خیلی تاثیر گذاشته که نمی تونم از طریق دخول ارضا بشم . لطفاً راهنمایی ام ...این موضوع تو روحیه ام خیلی تاثیر گذاشته که نمی تونم از طریق دخول ارضا بشم . لطفاً راهنمایی ام ... چرا نمیتونم ارضاء بشم؟؟؟ - ایران سلامت... دارم و اگه شوهرم هرشب ازم درخواست کنه قبول می کنم و دلم می خواد که ارضا بشم ولی نمیشه نمی تونم ...... دارم و اگه شوهرم هرشب ازم درخواست کنه قبول می کنم و دلم می خواد که ارضا بشم ولی نمیشه نمی تونم ... زیانهای جلق (خودارضایی) « پرسش و پاسخ ...یعنی با شوهرم اصلآ نمی تونم تمرکز کنم که ارضا بشم چون بهم تلقین شده. حالا سؤال من اینه که ...یعنی با شوهرم اصلآ نمی تونم تمرکز کنم که ارضا بشم چون بهم تلقین شده. حالا سؤال من اینه که ... فاعل مفعول، مفعول فاعلاین لعنتی هم که باز خوابید، پدرم در میاد تا با این زن ارضا بشم. اصلاً نمی تونم تمرکز ...این لعنتی هم که باز خوابید، پدرم در میاد تا با این زن ارضا بشم. اصلاً نمی تونم تمرکز ... داستان سكسي- فاعل و مفعول « clip sek30 iraniاین لعنتی هم که باز خوابید، پدرم در میاد تا با این زن ارضا بشم. اصلا نمی تونم تمرکز کنم.این لعنتی هم که باز خوابید، پدرم در میاد تا با این زن ارضا بشم. اصلا نمی تونم تمرکز کنم. وب سایت اختصاصی دکتر مجید حقیقت -... مشکل من این هست که آلت تناسلی من هیچ حسی نداره و من نمی تونم از راه دست و یا دهانی ارضا بشم و از ...... مشکل من این هست که آلت تناسلی من هیچ حسی نداره و من نمی تونم از راه دست و یا دهانی ارضا بشم و از ... پاسخ به سوالات « با عشق... رابطه سکسم لذت ببرم ولی نمی دونم اون به درستی کارشو انجام نمی ده یا اینکه من نمی تونم ارضا بشم ...... رابطه سکسم لذت ببرم ولی نمی دونم اون به درستی کارشو انجام نمی ده یا اینکه من نمی تونم ارضا بشم ... پاسخ به سوالات « پیوند... رابطه سکسم لذت ببرم ولی نمی دونم اون به درستی کارشو انجام نمی ده یا اینکه من نمی تونم ارضا بشم ...... رابطه سکسم لذت ببرم ولی نمی دونم اون به درستی کارشو انجام نمی ده یا اینکه من نمی تونم ارضا بشم ... دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو ...من نمی تونم ارضا بشم!!! 12: anahitajooni: 4432: چهار‌شنبه 21 مرداد 1388 - 19:13 anahitajooni: واقعا درست چیه ؟؟!من نمی تونم ارضا بشم!!! 12: anahitajooni: 4432: چهار‌شنبه 21 مرداد 1388 - 19:13 anahitajooni: واقعا درست چیه ؟؟! داستانهای سکسیاین لعنتی هم که باز خوابید، پدرم در میاد تا با این زن ارضا بشم. اصلا نمی تونم تمرکز کنم.این لعنتی هم که باز خوابید، پدرم در میاد تا با این زن ارضا بشم. اصلا نمی تونم تمرکز کنم. love sex... شام خورديم تا الان دو بار ارضا ... یه جای خلوت باهاش هم صحبت بشم ... واقعا معذرت می خواهم که نمی تونم ...... شام خورديم تا الان دو بار ارضا ... یه جای خلوت باهاش هم صحبت بشم ... واقعا معذرت می خواهم که نمی تونم ... پاسخ پیامهای نیمه دوم فروردین ماه ...... کردیم ولی هیچکدوم ارضا نشدیم کلا من نمی تونم همزمان با رابطه از ناحیه دیگه هم تحریک بشم ...... کردیم ولی هیچکدوم ارضا نشدیم کلا من نمی تونم همزمان با رابطه از ناحیه دیگه هم تحریک بشم ... ‫18+ بازگشت به ایران... | Facebook‬خودم هم فکرشو نمی کردم بلافاصله دوباره ارضا بشم. ... دوست داشتنی هستی ولی من نمی تونم ...خودم هم فکرشو نمی کردم بلافاصله دوباره ارضا بشم. ... دوست داشتنی هستی ولی من نمی تونم ... معرفی سایت و وبلاگ : بهترینها در یک ...معرفی سایت و وبلاگ : بهترینها در یک صفحه - - معرفی سایت و وبلاگ : بهترینها در یک صفحهمعرفی سایت و وبلاگ : بهترینها در یک صفحه - - معرفی سایت و وبلاگ : بهترینها در یک صفحه شب گرد عاشقکوروش می گفت من نمی خوام اون طوری بشم اما ... حس می کرد و به دیرتر ارضا ... و ازدواج نکردم نمی تونم لذت ...کوروش می گفت من نمی خوام اون طوری بشم اما ... حس می کرد و به دیرتر ارضا ... و ازدواج نکردم نمی تونم لذت ... داستان و خاطرات ايران وايرانيtag:blogger.com,1999:blog-24290493 2012-05-02T23:51:45.062-07:00 داستان و خاطرات ايران وايراني داستان و خاطرات خوب بد ...tag:blogger.com,1999:blog-24290493 2012-05-02T23:51:45.062-07:00 داستان و خاطرات ايران وايراني داستان و خاطرات خوب بد ... clip sek30 iraniاین لعنتی هم که باز خوابید، پدرم در میاد تا با این زن ارضا بشم. اصلا نمی تونم تمرکز کنم.این لعنتی هم که باز خوابید، پدرم در میاد تا با این زن ارضا بشم. اصلا نمی تونم تمرکز کنم. ازدواج پر ماجرای مرجان « داستان سکسی... ای که فقط توی چشمام نگاه کنه ارضا بشم ... ولی اصلا فکرش نکنید که من راضی بشم واقعا نمی تونم ...... ای که فقط توی چشمام نگاه کنه ارضا بشم ... ولی اصلا فکرش نکنید که من راضی بشم واقعا نمی تونم ... عکس‌های داغ: ازدواج پر ماجرای مرجان... ای که فقط توی چشمام نگاه کنه ارضا بشم ... ولی اصلا فکرش نکنید که من راضی بشم واقعا نمی تونم ...... ای که فقط توی چشمام نگاه کنه ارضا بشم ... ولی اصلا فکرش نکنید که من راضی بشم واقعا نمی تونم ... خاطره ای از دوران نوجوانی | شهوانیچیزی نمونده بود ارضا بشم. اما زود پاهاشو از هم ... - بعدیاشو نمی تونم بگم، روم نمی شه، آخه ما که ...چیزی نمونده بود ارضا بشم. اما زود پاهاشو از هم ... - بعدیاشو نمی تونم بگم، روم نمی شه، آخه ما که ... آویزون: ازدواج پر ماجرای مرجان... ای که فقط توی چشمام نگاه کنه ارضا بشم ... ولی اصلا فکرش نکنید که من راضی بشم واقعا نمی تونم ...... ای که فقط توی چشمام نگاه کنه ارضا بشم ... ولی اصلا فکرش نکنید که من راضی بشم واقعا نمی تونم ... وبگاه ترک خود ارضایی - نامه هایی از ...می خوام از شرش خلاص بشم ... تا بتونه همسرمو ارضا کنه و خواسته ای رو انجام بده که من نمی تونم...می خوام از شرش خلاص بشم ... تا بتونه همسرمو ارضا کنه و خواسته ای رو انجام بده که من نمی تونم... خاطره ای از دوران نوجوانیچیزی نمونده بود ارضا بشم. اما زود پاهاشو از هم ... - بعدیاشو نمی تونم بگم، روم نمی شه، آخه ما که ...چیزی نمونده بود ارضا بشم. اما زود پاهاشو از هم ... - بعدیاشو نمی تونم بگم، روم نمی شه، آخه ما که ... 35 Degree ...تحت هیچ شرایطی نمی تونم بپذیرم ... غیر از شریکم از نظر روانی جسمی جنسی ارضا بشم و ...تحت هیچ شرایطی نمی تونم بپذیرم ... غیر از شریکم از نظر روانی جسمی جنسی ارضا بشم و ... تايپك هواداران " داستان هاي سكسي ...دکتر: ارضا شدن معمولی؟ من: آره، من ازدواج نمی تونم بکنم، نمی تونم ... دونستم این قدر عاشقت بشم ...دکتر: ارضا شدن معمولی؟ من: آره، من ازدواج نمی تونم بکنم، نمی تونم ... دونستم این قدر عاشقت بشم ... داستانهای مامان: January 2006هنوز خیلی زود بود و من نمی خواستم به این زودی ارضا بشم. ... همه اینا رو می دونم ولی نمی تونم ...هنوز خیلی زود بود و من نمی خواستم به این زودی ارضا بشم. ... همه اینا رو می دونم ولی نمی تونم ... به وایفلی خوش آمدید... از آمیزش دهانی توسط شوهرم متاسفانه نمی تونم ارضا شم... ... از دارو و دستگاه بتونم باعث رشدش بشم سلام ...... از آمیزش دهانی توسط شوهرم متاسفانه نمی تونم ارضا شم... ... از دارو و دستگاه بتونم باعث رشدش بشم سلام ... PANTHEAA.COM پشت درياها... که باید ارضا بشه تا یه زن به بلوغ برسه برای من بر آورده شده.پس نمی تونم ... غرغرو ملقب بشم و ...... که باید ارضا بشه تا یه زن به بلوغ برسه برای من بر آورده شده.پس نمی تونم ... غرغرو ملقب بشم و ... احساس ادرار کردن هنگام ارگاسم [آرشیو ...... مي كنه كه در هنگام سكس من ارضا بشم ... راهنمايي كنيدكه چطور مي تونم ... که یکیش مقاربت هست.مردا نمی ...... مي كنه كه در هنگام سكس من ارضا بشم ... راهنمايي كنيدكه چطور مي تونم ... که یکیش مقاربت هست.مردا نمی ... داستان - بچه سرتق باز می گرددچیزی نمونده بود ارضا بشم. اما زود پاهاشو از هم ... - بعدیاشو نمی تونم بگم، روم نمی شه، آخه ما که ...چیزی نمونده بود ارضا بشم. اما زود پاهاشو از هم ... - بعدیاشو نمی تونم بگم، روم نمی شه، آخه ما که ... مشکلات زناشویی و مسائل جنسی ...... کردی...اما من نگرانم این مساله رو هم نمی تونم با ... خودمو کنترل کنم هفته ای 1 بار باید ارضا بشم ...... کردی...اما من نگرانم این مساله رو هم نمی تونم با ... خودمو کنترل کنم هفته ای 1 بار باید ارضا بشم ... سایت "جنسی نیوز" زناشویی روابط جنسی ...از این هم خیلی نارا حتم و نمی تونم سکس درستی ... اغلب موارد میگه یه کم دیگه مونده بود ارضا بشم ...از این هم خیلی نارا حتم و نمی تونم سکس درستی ... اغلب موارد میگه یه کم دیگه مونده بود ارضا بشم ... بعد از 3 سال و نیم زندگی مشترک دیگه ...... ندارم و از زندگیم لذت نمی برم.باید جدا بشم ؟ ... نميبرم و هميشه زود ارضا ... ترکم کرده ولی من نمی تونم ...... ندارم و از زندگیم لذت نمی برم.باید جدا بشم ؟ ... نميبرم و هميشه زود ارضا ... ترکم کرده ولی من نمی تونم ... وب سایت اختصاصی دکتر فرناز عطائی -... که کسی رو بیارم که از پشت تحریکم کنه تا ارضا بشم ... ولی باآن ها رابطه جنسی نداشتم.من حتی نمی تونم ...... که کسی رو بیارم که از پشت تحریکم کنه تا ارضا بشم ... ولی باآن ها رابطه جنسی نداشتم.من حتی نمی تونم ... مصرف همزمان قرص پروژسترون و باردار شدن... البته از پشت به صورت لا پایی و بعد از ارضا ... من خیلی نگرانم.من باید 11 آذر پریود بشم ولی نمی تونم ...... البته از پشت به صورت لا پایی و بعد از ارضا ... من خیلی نگرانم.من باید 11 آذر پریود بشم ولی نمی تونم ... باد صبا... حتی دین خودم هم دیگه ارضا و آرومم نمی ... اما نمی تونم ...نمی تونم ببخشم ... ببینمش و آلوده ی عشقش بشم ...... حتی دین خودم هم دیگه ارضا و آرومم نمی ... اما نمی تونم ...نمی تونم ببخشم ... ببینمش و آلوده ی عشقش بشم ... +18 Good Story Good Pic Good Clip +18گفتش : ببین من نمی تونم مال تو رو بخورم بدم می اد ... زود بود و من نمیخواستم به این زودی ارضا بشم ...گفتش : ببین من نمی تونم مال تو رو بخورم بدم می اد ... زود بود و من نمیخواستم به این زودی ارضا بشم ... من الان واقعا به یکی نیاز دارم که ...واقعا نمی دونم چه جوری می تونم فرد دلخواهم ... باید میل جنسی خود را ارضا ... کرده که من عاشقش بشم ...واقعا نمی دونم چه جوری می تونم فرد دلخواهم ... باید میل جنسی خود را ارضا ... کرده که من عاشقش بشم ... ‫*من و مینا* پیش... | Facebook‬... بود کمی تو خودم برم و ساکت بشم ... گفتم: نمی تونم. استرس دارم. - از چی؟ - آخه ارضا شدن من که شبیه تو نیست!... بود کمی تو خودم برم و ساکت بشم ... گفتم: نمی تونم. استرس دارم. - از چی؟ - آخه ارضا شدن من که شبیه تو نیست!
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 365
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 3,253
  • بازدید کلی : 57,261
  • کدهای اختصاصی
    پاپ آپ دانلود نرم افزار ویندوز