loading...
از سیر تا پیاز

.!?

مهسا بازدید : 112 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)
*بده دستاتو به من تا باورم شه پیشمی .میدونم خوب میدونی تو تارو پودو ریشمی ..تو که از دنیا گذشتی واسه یک خنده من ..چرا من نگذرم از یه پوست و خون به اسم تن ..تو خیالم نبود دوباره عاشقی کنم ..ممنونم اجازه دادی با تو زندگی کنم ..نمیدونم چی بگم که باورت شه جونمی ..توی این کابوس درد رویای مهربونمی .. ...


*نبودنت دلم را می شکندو مال کس دیگر بودنتکمرم را...دوباره برایم تکرار شد"چرا؟" های وقت خواب.... ...


*آسمـان هـم کـه بـاشی بـغلت خـواهــم کـرد ...فـکر گـستـردگـی واژه نبـاش هـمه در گـوشه ی تـنـهایـی مـن جـا دارنـد ...پـُر از عـاشـقـانـه ای تـو .دیـگر از خـدا چـه بـخواهــم ؟؟؟


*گاهی دلم میخواد وقتی بغـــــض میكنم،خدا از آسمـــــون به زمین بیاد،اشكـــــامو پـــــاك كنه،دستمو بگیره و بگه:اینجا آدما اذیتت میكنن؟!!بیـــــا بریــــــم............


*همیشه نمی شود زد به بی خیالی و گفت:تنها آمده ام، تنها می روم...یه وقت هائی دل وامانده ات یک نفــــــــــــــــــــــــــر را می خواهدنه برای یک ساعت، یا یک روزبلکه برای یک عمـــر... ...

*همه ی یهویی ها خوبن !!

یهویی بغل کردن

یهویی بوسیدن

یهویی دیدن

یهویی سوپرایز شدن

یهویی بیرون رفتن

یهویی دوست شدن

یهوویی عاشق شدن
.
.
اما امان از یهویی رفتن ها …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 3,031
  • بازدید کلی : 57,039
  • کدهای اختصاصی
    پاپ آپ دانلود نرم افزار ویندوز